REGULAMIN SKLEPU
1. Zakres ważności regulaminu.
Regulamin sklepu obowiązuje zarówno BLISKO – MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. MARII KAZIMIERY 22 / 131, 01-641 WARSZAWA, NIP 5253018843, REGON 529779896, KRS 0001130064
jak i jej klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna.
2. Przebieg procesu zamówienia, umowa kupna i jej zapisanie.
- Przedstawienie asortymentu w naszym sklepie jest niezobowiązujące i niewiążące i nie przedstawia oferty w sensie Kodeksu Cywilnego
- Klikając na produkt bądź jego nazwę Klient przechodzi do strony ze szczegółowym opisem produktu, na której dostępne są różne opcje, np. rozmiarów lub smaków.
- Wybór następuje poprzez podanie żądanej liczby produktów i kliknięcie na symbol koszyka zakupów.
- Po wybraniu wszystkich żądanych produktów, Klient przechodzi do podglądu zamówienia poprzez kliknięcie na przycisk „Dodaj do koszyka/Twój koszyk”. W podglądzie tym widoczne są wszystkie wybrane produkty. Następnie należy kliknąć na przycisk „do zamówienia/kasy/przejdź do płatności”.
- W kolejnym kroku klienci zarejestrowani podają swój login oraz hasło. Pozostali klienci mogą dokonać rejestracji.
- Po kliknięciu na przycisk „Dalej” klient przechodzi do ostatniego kroku zamówienia, jakim jest podgląd. Tutaj znajduje się zestawienie wszystkich zamówionych produktów, podane są ceny (z VAT) oraz szczegóły dotyczące dostawy i jej ewentualnych kosztów.
- Aby sfinalizować zamówienie, należy zgodzić się z regulaminem (po jego uprzednim przeczytaniu).
- Klient zatwierdza zamówienie poprzez kliknięcie w ostatnim kroku przycisku „Kupuję i płacę”.
Wraz z wysłaniem zamówienia przez klienta umowa kupna nie dochodzi jeszcze do skutku. Klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną, iż firma BLISKO – MED SP. Z O.O. otrzymała zamówienie (tzw. potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy, lecz ma na celu poinformowanie kupującego, iż zamówienie dotarło do BLISKO – MED SP. Z O.O..
Zawarcie umowy kupna z BLISKO – MED SP. Z O.O.następuje w momencie, gdy BLISKO – MED SP. Z O.O.przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem (potwierdzenie wysyłki). Umowa kupna zostaje zapisana w bazie danych BLISKO – MED SP. Z O.O.w celu realizacji zamówienia. Może ona zostać udostępniona klientowi – oprócz potwierdzenia wysyłki drogą elektroniczną na pisemną prośbę klienta.
Sprzedaż oferowanego towaru następuje tylko w ilościach detalicznych. Oferty BLISKO – MED SP. Z O.O.kierowane są do osób pełnoletnich. BLISKO – MED SP. Z O.O.zastrzega sobie prawo anulowania zamówień – również bez podania powodu.
3.Prawo zwrotu towaru
Klient może odstąpić od umowy kupna – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni od jej zawarcia, informując o swojej decyzji w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej albo – w przypadku, gdy zamówiony towar został dostarczony przed upływem tego terminu – również poprzez odesłanie dostarczonego towaru. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy kierować do:
BLISKO-MED Sp. z o. o.
ul. Marii Kazimiery 22 / 131
01-641 Warszawa
+48 601 959 237
Zanim nadają Państwo przesyłkę zwrotną, prosimy koniecznie skontaktować się z naszym serwisem klienta tel. +48 601 959 237 Prawo zwrotu towaru nie dotyczy towarów, które zostały przygotowane na specjalne zamówienie klienta; towary napoczęte, towary z uszkodzonym opakowaniem nie podlegają zwrotowi. Warunkiem zwrotu towaru jest pisemne powiadomienie firmy BLISKO – MED SP. Z O.O. o rezygnacji z towaru. Klient odsyła zamówiony towar na adres BLISKO – MED SP. Z O.O.na koszt własny.
4.Procedura odbioru towaru i ewentualne reklamacje
Kontakt do składnia reklamacji:
E-mail: biuro@restorex.pl
Tel: +48 601 959 237
Przesyłki przygotowujemy do wysyłki tak, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Kurier odpowiada za towar do chwili podpisania przez Państwa dokumentów przewozowych. Podpisanie listu przewozowego, równoznaczne jest z oświadczeniem o treści: „Potwierdzam odbiór przesyłki w stanie nieuszkodzonym i zgodnym z zamówieniem”, tak więc przed złożeniem podpisu prosimy o dokonanie oględzin, czy opakowanie nie zostało uszkodzone, oraz o przeliczenie towaru. W przypadku uszkodzenia lub ewentualnych braków, niezbędnym dokumentem do roszczeń reklamacyjnych jest protokół szkody. Kurierzy mają obowiązek posiadania formularza. Kurier nie ma prawa odmówić Państwu tej możliwości z jakiejkolwiek przyczyny. Proszę pamiętać, że podpisanie przez kuriera protokołu jest podstawą do roszczenia praw reklamacyjnych. Oryginał protokołu zabiera kurier.
5.Koszty przesyłki zwrotnej.
Jeśli klient korzysta z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy kupna, jest zobowiązany do poniesienia kosztów przesyłki zwrotnej, ale nie dotyczy to sytuacji, gdy dostarczony towar nie odpowiada zamówionym produktom.
6.Gwarancja i odpowiedzialność.
We wszystkich przypadkach wad towaru, w trakcie okresu gwarancji mają zastosowanie – po spełnieniu prawnie określonych wymagań – wszelkie ustawowe roszczenia dotyczące zwrotu, reklamacji, naprawy i wymiany towaru w całości lub części. Prawo do zmniejszenia bądź potrąceń należnej kwoty ma zastosowanie tylko wtedy, gdy roszczenia są prawomocne, niepodważalne lub zostały uznane przez nas w formie pisemnej. Termin przedawnienia w odniesieniu do ustawowych gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania towaru kupującemu. Jeśli dostarczone produkty wykazują oczywiste wady materiału lub produkcji, w tym także uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, należy zwrócić się do: biuro@restorex.pl i postępować zgodnie z procedurą odbioru i reklamacji (pkt 4. regulaminu).
7.Ceny i koszty przesyłki.
Obowiązują ceny, które są aktualne w naszym sklepie w chwili zamówienia towaru. Okres trwania naszych ograniczonych czasowo promocji jest podany w sklepie. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Na terenie Polski koszty przesyłki wynoszą 0 zł przy dokonaniu przelewu lub płatności elektronicznej.
Może się zdarzyć, że nie wszystkie artykuły jednego zamówienia zostaną wysłane w jednej paczce. Koszty przesyłki naliczane są wtedy tylko raz przy dostawie głównej, nawet jeżeli zamówienie będzie realizowane w kilku przesyłkach.
W przypadku gdy nie możemy dostarczyć zamówionego towaru niezwłocznie powiadomimy Państwa o tym fakcie.
BLISKO – MED SP. Z O.O.dostarczy zamówiony towar na podany przez klienta adres.
Dostawa towaru następuje w terminie 6-9 dni roboczych od momentu odnotowania przez nas opłaty za zamówienie (przy płatności przelewem) lub do 6-9 dni od zarejestrowania zamówienia w sklepie (odbiór za pobraniem, płatność elektroniczna).
Jeżeli zamówiony produkt nie jest dostępny w magazynie i umowa kupna nie dojdzie do skutku, zastrzegamy sobie prawo do wysłania Państwu pozostałych artykułów z zamówienia.
W razie opóźnień dostawy poinformujemy Państwa niezwłocznie o tym fakcie. Towary dostarczamy tylko na terenie Polski.
8.Zastrzeżenie własności.
Towar pozostaje własnością BLISKO – MED SP. Z O.O. aż do momentu całkowitej zapłaty za towar.
9.Metody płatności, termin płatności, zwłoka.
Metody płatności dostępne w sklepie to: przelew bankowy, płatność elektroniczna w systemie PayU, płatność za pobraniem.
W określonych przypadkach BLISKO – MED SP. Z O.O.zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty.
Bank: PKO Bank Polski
Rachunek: 84 1020 1026 0000 1402 0684 5871
SWIFT:BPKOPLPWXXX
Odbiorca: BLISKO – MED SP. Z O.O.
Adres odbiorcy: UL. MARII KAZIMIERY 22 / 131, 01-641 WARSZAWA
Tytuł przelewu: numer zamówienia
Zamawiający: Imię i nazwisko
Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
Jeżeli doszłoby do zwłoki w uregulowaniu płatności, zastrzegamy sobie prawo do wliczenia kosztów upomnienia i odsetek ustawowych, wszystkie zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni będą usuwane z sytemu.
10.Ochrona danych osobowych.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności.
11.Oferent sklepu.
Dane firmy:
BLISKO – MED SP. Z O.O.
MARII KAZIMIERY 22 / 131,
01-641 WARSZAWA
POLAND
VAT number: PL5010026699
E-mail: biuro@restorex.pl
Tel: +48 601 959 237
12.Obsługa klienta.
Mail: E-mail: biuro@restorex.pl
Tel: +48 601 959 237 (8:00- 16:00)
13.Ustalenie końcowe.
Działamy zgodnie z polskim prawem z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).